Založ si blog

In margine

Spomínaš,
ako si mi v tvojej káve
smútok hladila.
Spomínaš,
ako si mi v tvojom tichu
život riadila.
Spomínaš,
ako si mi v tvojom náručí
silu brala.
Spomínaš,
ako si mi v tvojej reči
nádej vzala.
Spomínaš,
ako si ma v tvojich snoch
vášne zbavila.
Spomínaš,
ako si mi v tvojich veršoch
lásku zranila.
Nádej šialená
na okraji
in margine.

Čo prináša život

19.10.2019

Najdôležitejšie v živote je vydržať sám so sebou a to ostatné navyše je náš nadštandard, ktorý prináša život..

Opozitá lásky

13.10.2019

Skús si zapamätať tento čas, lebo Ťa posúva ďalej. Skús si zapamätať túto lásku, lebo Ťa prebudila. Skús si zapamätať Tvoje sny, ktoré prichádzajú. Skús zabudnúť na tento čas lebo Ťa zastavil. Skús zabudnúť na lásku, lebo Ti ublížila. Skús zabudnúť na sny, ktoré odišli. Začni odznova tu a teraz..

Dočasný smútok

12.10.2019

Prestal som mať rád niekedy myšlienky, sú ako ženy, keď ich mám v hlave, som skeptický.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Martin Hanzely

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 53597x
Priemerná čítanosť článkov: 1489x

Autor blogu

Kategórie