Založ si blog

Epizóda

Najprv zaklopala so smútkom v tvári. Ako sa ti darí? Vravievala.. Vyliezla na strom, jablko mi hodila, keď uviazla v ňom ako malý červík. Spolkol som ho, no zadusiť v sebe chcel som ho. Bál som sa.. Nakoniec umrela, nemala potravu, tušila inú otravu. Aj jablká sa minuli už.. Nikdy nezistil som ten jej rúž.. Nikdy nezistil som ,kto to bol.

Čo prináša život

19.10.2019

Najdôležitejšie v živote je vydržať sám so sebou a to ostatné navyše je náš nadštandard, ktorý prináša život..

Opozitá lásky

13.10.2019

Skús si zapamätať tento čas, lebo Ťa posúva ďalej. Skús si zapamätať túto lásku, lebo Ťa prebudila. Skús si zapamätať Tvoje sny, ktoré prichádzajú. Skús zabudnúť na tento čas lebo Ťa zastavil. Skús zabudnúť na lásku, lebo Ti ublížila. Skús zabudnúť na sny, ktoré odišli. Začni odznova tu a teraz..

Dočasný smútok

12.10.2019

Prestal som mať rád niekedy myšlienky, sú ako ženy, keď ich mám v hlave, som skeptický.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Martin Hanzely

Štatistiky blogu

Počet článkov: 36
Celková čítanosť: 53753x
Priemerná čítanosť článkov: 1493x

Autor blogu

Kategórie